Nowy system iBOK oraz indywidualny rachunek dla każdego klienta!
Zmieniamy się dla Was!
Nowy system iBOK oraz indywidualny rachunek dla każdego klienta!
Spółka Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. z przyjemnością informuje, że od września 2020 roku rozpoczęła wdrożenie nowego systemu Internetowego Biura Obsługi Klienta, modułu eArchiwum oraz systemu Identyfikacji Masowych Płatności dla odbiorców indywidulanych. Zakończenie prac przewidziane jest na I kwartału 2021 roku.
Uruchomienie nowego Internetowego Biura Obsługi Klienta ma na celu ułatwienie i poszerzenie kontaktu z Klientem oraz udoskonalenie jego obsługi, a także dostosowanie do najwyższych standardów bezpieczeństwa i przepisów prawa. Korzystanie z systemu iBOK umożliwi Państwu łatwe i samodzielne załatwienie wielu spraw. Dzięki tej usłudze Klient posiadający dostęp do Internetu z dowolnego miejsca i o dowolnej porze będzie mógł sprawdzić stan swoich płatności i przejrzeć historie swoich rozliczeń. System iBOK pozwoli na pobranie podstawowych dokumentów oraz sprawdzenie, dokonanie zgłoszeń stanu licznika oraz awarii. Ponadto system będzie umożliwiał dokonywanie analiz w tym zużyć wody i ścieków sanitarnych za dowolny okres rozliczeniowy. Do najważniejszych korzyści z realizacji inwestycji możemy zaliczyć:
- Podniesienie poziomu świadczonych przez spółkę usług;
- Przyspieszenie i usprawnienie obsługi klienta;
- Dużo łatwiejszą komunikację z klientem;
- Możliwość dostępu do usług przez klienta 24h/365dni;
- Wzrost efektywności pracy;
- Monitorowanie realizacji zgłoszonych spraw;
- Duża dogodność dla osób niepełnosprawnych.
System będzie spełniał najwyższe standardy bezpieczeństwa, tak aby zapewnić komfort i ochronę Państwa danych. Na bieżąco będą Państwo informowani o funkcjach i możliwościach oferowanych przez Internetowe Biuro Obsługi Klienta, tak aby móc w pełni korzystać z jego możliwości. Chciałbym zaznaczyć, że zmianie ulegnie szata graficzna oraz sposób logowania. W sprawie dostępu do systemu iBOK będą się z Państwem kontaktowali pracownicy spółki, udzielając dodatkowych informacji, przewiduje się drogę kontaktu mailową oraz telefoniczną.
Zachęcam do korzystania z systemu iBOK, ponieważ zmieniamy się z myślą o naszych klientach, zapewniając ciągły dostęp do nowych technologii usprawniających załatwianie codziennych spraw, tak aby nasi klienci zaoszczędzony czas mogli przeznaczyć na realizację swoich pasji. Internetowe Biuro Obsługi Klienta wpisuje się idealnie w nową rzeczywistość, gdzie większość spraw załatwiamy zdalnie, bez wychodzenia z domu, wyznaczając przy tym nowe kierunki rozwoju.
Marcin Grabuńczyk
Prokurent Spółki
Źródło: Głos Głubczyc